Ordinær generalforsamling i HF Marienlyst / er afholdt
Onsdag d. 17. april 2024 kl.18
Referater
Reviderede vedtægter og ordensregler efter GF
Bilag fra mødet
Indkaldelse bilag mm udsendt før generalforsamlingen:
VIGTIGE DATOER
- Senest onsdag d. 27.marts– Sidste frist for indsendelse af forslag til afstemning på GF
- Senest onsdag d. 3. april – udsendelse af alle bilag til GF
- Senest onsdag d. 10. april – tilmelding til spisning inden GF på mail bestyrelsen@hf-marienlyst.dk eller sms 30117803. Skriv antal personer og havenummer
PROGRAM FOR d. 17. april …
- kl. 17.00 – Dørene åbner for registrering og udlevering af stemmesedler. Kom gerne i god tid.
- 17.00-18.00 – Der vil være mulighed for at få lidt at spise inden mødet starter og vil vi byde på kaffe, te, øl og vand.
- Kl 18.00 – Generalforsamlingen går i gang.
- Slut – Mødet slutter når vi har været gennem dagsordenen. Vi håber at vi kan være færdige senest 21.30
- Der vil blive holdt pauser efter behov.
I år er følgende poster på valg på generalforsamlingen:
- Formand for 2 år
- Kasserer for 1 år
- 2 ordinære bestyrelsesmedlemmer for 2 år
- Evt et 6, ordinært bestyrelsesmedlem for 1 år
- 3 bestyrelsessuppleanter for 1 år
- 1 medlem af vurderingsudvalget for 3 år
- 1 suppleant til vurderingsudvalget for 3 år
- 1 intern revisorer for 2 år
- 2 revisorsuppleanter for 1 år
Vigtige emner på generalforsamlingen… Bl.a.
- Valg af formand og kasserer
- Information og afstemning om værditilskrivning af kloak
- Vedtagelse af budget 2024 samt ekstra poster til forebyggelse af oversvømmelser, affaldshåndtering og renovering af veje
- Endelig vedtalgelse af ændring af vedtægterne
– ang udlån af haven
– præcisering af hvem der kan deltage på generalforsamlingen og vælges til tillidsposter
– Udvidelse af bestyrelsen til 6 personer - Indførelse af nye bestemmelser i ordensreglerne efter ændringer i lejekontrakten med Aarhus Kommune ang parkering af handicapknallert i haven